2009-04-26

Getting Inspired by Hollywood

As you may know Heidi Montag and Spencer Pratt got married. It's not that I am very interested in that but when I saw what Heidi was wearing for her wedding, I got inspired. Now it's decided, I have to find the same kind of bracelets and earing she has, it looks so modern! Well, I can't afford Neil Lane and I don't have 250 000 dollars to buy jewelry for but I will start searching for nice copies! Any ieas?





Inspirée par Hollywood
Comme vous le savez sans doute, Heidi Montag et Spencer Pratt se sont mariés. Je ne suis pas vraiment intéressée par la nouvelle mais en voyant les photos prises lors du marige, j'ai flashé sur ce qu'elle portait: de magnifiques bijoux. C'es décidé, maintenant, il faut que je trouve le même genre de bracelets et de boucles d'oreilles qu'elle portait, ça avait l'air si moderne!
Je ne peux certainement pas porter du Neil Lane ni payer 250 000 dollars pour des bijoux mais je vais me mettre sérieusement à chercher de jolies copies! Des idées?

No comments:

Post a Comment

Let me know what you think!